نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

Talwadhya Tabla

VmbdmÚ V~bm

          CËVa ^maV Ho$ g§JrV H$m g~go A{YH$ bmoH${à` Am¡a àM{bV VmbdmÚ V~bm h¡Ÿ&  g^r Jm`Z àH$ma _|, gw{fa dmÚ, V§Vy dmÚ Am¡a Z¥Ë` Ho$ g§JV _| ^r V~bm _hËdnyU© dmÚ ~Z J`m h¡Ÿ&  nIdmO, T>mobH$, Zmb, O¡go AdZÜX dmÚm| Ho$ g^r JwU V~bm _| h¢Ÿ&
          14 dr gXr go CÎma ^maV H$s Jm`Z e¡br _| »`mb Jm`Z e¡br àmaå^ hmo J`rŸ&  »`mb Ed§ Rw>_ar e¥§Jm[aH$ Ed§ _Yya  Jm`Ze¡br h¡ BZHo$ gmW g§JV Ho$ {bE nIdmg Ho$ J§^ra ~mob `m ÜdZr Cn`moJr Zht WoŸ&  {H$gr AÝ` dmÚ H$s Amdí`H$Vm nS>Zo bJr Am¡a V^r V~bm dmÚ H$m OÝ_ Am¡a {dH$mg hmo J`mŸ&  `h `wJ V~bo Ho$ {bE {deof _hËd H$m h¡Ÿ&  V~bo H$s CËnÎmr Ho$ ~mao _| AZoH$ _V àM{bV h¡Ÿ&  ^JdmZ e§H$a Ho$ hmW H$m S>_ê$ H$m n[adV©Z V~bm g_Pm OmVm h¡Ÿ&  Hw$N> bmoJm| H$m _V h¡ {H$ _m± gañdVr H$m drUm Am¡a JUnVr H$m _¥X§J {à` dmÚ h¡Ÿ&  _¥X§J H$m hr V~bm dmÚ _| n[adV©Z hmo J`mŸ&  _hmamï—> H$m gå~b Zm_H$ dmÚ Xw¸$S> Zm_H$ dmÚ H$m n[aîH¥$V ê$n V~bm ~VmVo h¡Ÿ&  ^aV Ho$ ZmQ>çemñÌ _| {ÌnyîH$a dmÚ H$m C„oI h¢  CgH$m n[adV©Z V~bm hmo J`mŸ&  V~bo H$m àMma Am¡a àgma _| C. {gÕmaIm± H$m ~hmoV ~S>m `moJXmZ h¡Ÿ&  CÝhmoZo nIdmO H$s dmXZe¡br _| na{dV©Z H$aHo$ Cgo V~bo na ~OmZo `mo½` ~Zm`m,  Bgr go V~bm _m¡{bH$ ê$n _| gm_Zo Am`mŸ&
          AmO g§JrV H$m joÌ ~hþV {dñV¥V hmo J`m h¡Ÿ&  g§JrV gå_obZ, g^m`o, AmH$medmUr, XyaXe©Z Ed§ {d{^Þ àH$ma H$s [aH$m{S>ªJ nÕ{V`m| Ho$ H$maU g§JrV OZ_mZg _| ì`má hmo J`mŸ&  àË`oH$ g§JrV  _h{\$b V~bm Ho$ {~Zm AYyam h¡Ÿ&  V~bm emór` g§JrV , gwJ_ g§JrV, Z¥Ë` Ho$ gmW g§JV {bE Am¡a gmobmo V~bm dmXZ Ho$ {bE ^r ~hþV àM{bV h¡Ÿ&  AZoH$ Cƒ V~bm dmXH$ H$mo ^maV gaH$ma Zo nÙlr, nÙ{d^yfU nwañH$ma XoH$a V~bm dmXZ H$mo ~T>mdm {X`m h¡Ÿ&  Jm`Z Am¡a Z¥Ë` Ho$ gmW ~hþV gmao ~ƒo V~bm grI aho h¢Ÿ&  Omo Jm`Z dmXZ Am¡a Z¥Ë` go g§JrV ~ZVm h¡Ÿ&  `hr g§JrV ^maVr` g§ñH¥$Vr H$s Yamoha h¡Ÿ& 

          V~bm dmXZ _| dmXZ e¡br AbJ hmoZo Ho$ H$maU ~mO Am¡a KamZmo§ H$m {Z_m©U hmo J`mŸ&  V~bo Ho$ à_wI Xmo ~mO h¢Ÿ&  nya~ ~mO Am¡a npíM_ ~mO Am¡a V~bo Ho$ à_wI N>… KamZo h¡Ÿ&  {Xëbr, AOamS>m, bIZm¡, \$éIm~mX, ~Zmag Am¡a n§Om~ KamZm àË`oH$ KamZo H$s dmXZ e¡br AbJ h¡Ÿ&  na§Vy AmYw{ZH$ `wJ _| dmXH$ {H$gr EH$ KamZo VH$ Ho$ dmXZ VH$ {g_rV Z ahH$a g^r KamZm| H$m dmXZ H$aZo H$m à`mg H$a ahm h¢Ÿ&
          n§ AZmoIobmb H$m Zm Yr§ Yt Zm, CñVmX Ah_XOmZ {WaH$dm H$m am¡, n§ {H$eZ _hmamO H$m ñVwVr naZ, C. {ZOm_wÔrZ Im± H$s bp½J`m±, `o g^r AmO ^r ~hmoV bmoH${à` h¡Ÿ&  AmYw{ZH$ H$mb _| C. A„maIm± Am¡a Pm{H$a hþgoZ Ho$ V~bo na ZdrZVm à`moJ dmXZ ~hmoV bmoH${à` h¡Ÿ&  V~bm dmXZ _| nwéfm| Ho$ gmW _{hbm H$bmH$ma O¡go AZwamYm nmb, [a¨nm {edm O¡go H$bmH$ma Cƒ loUr Ho$ V~bm dm{XH$mE°§ h¢Ÿ&
          »`mb Jm`H$s, Rw>_ar, Q>ßnm, JPb, hmoar O¡go e¥§Jm[aH$ _Yya agnyU© Jm`Z Ho$ gmW V~bo H$s g§JV, {gVma, drUm, ~m°§gyar, ObVa§J, O¡go dmXZ gmW ^r V~bo H$s g§JV ~hþV Cn`moJr h¢Ÿ&  V~bo H$s ZmOwH$ Am¡a _Yya AmdmO dmXZ _| ag Am¡a gm¢X`© {Z_m©U H$aVm h¢Ÿ, Am¡a lmoVm H$mo _§Ì_w½Y H$a XoVm h¢Ÿ&  Bg{bE CËVa ^maVr` g§JrV _| V~bm à_wI VmbdmÚ h¢Ÿ&
Rajashri shriram rajashrishriram@gmail.com

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

فیض کے شعری مجموعوں کا اجمالی جائزہ

: محمدی بیگم، ریسرچ اسکالر،  شعبہ اردو و فارسی،گلبرگہ یونیورسٹی، گلبرگہ ’’نسخہ ہائے وفا‘‘ کو فیض کے مکمل کلیات قرار دیا جاسکتا ہے، جس میں ان کا سارا کلام اور سارے شعری مجموعوں کو یکجا کردیا گیا ہے، بلکہ ان کے آخری شعری مجموعہ ’’ مرے دل مرے مسافر‘‘ کے بعد کا کلام بھی اس میں شامل ہے۔  فیض ؔ کے شعری مجموعوں کی کُل تعداد ’’سات ‘‘ ہے، جن کے نام حسبِ ذیل ہیں:

نیا قانون از سعادت حسن منٹو

نیا قانون از سعادت حسن منٹو منگو(مرکزی کردار) کوچوان اپنے اڈے میں بہت عقلمند آدمی سمجھا جاتا تھا۔۔۔اسے دنیا بھر کی چیزوں کا علم تھا۔۔۔ استاد منگو نے اپنی ایک سواری سے اسپین میں جنگ چھڑ جانے کی اطلاع سنی تھی۔۔۔اسپین میں جنگ چھڑگئی اور جب ہر شخص کو اسکا پتہ چلا تو اسٹیشن کے اڈے میں جتنے کوچوان حلقہ بنائے حقہ پی رہے تھے دل ہی دل میں استاد منگو کی بڑائی کا اعتراف کررہے تھے۔۔۔ استاد منگو کو انگریز سے بڑی نفرت تھی۔۔۔ایک روز استاد منگو نے کچہری سے دو سواریاں(مارواڑی) لادیں اور انکی گفتگو سے اسے پتہ چلا کے ہندوستان میں جلد ایک آئین کا نفاذ ہونے والا ہے تو اسکی خوشی کی کوئی انتہا نہ رہی۔۔۔ سنا ہے کہ پہلی اپریل سے ہندوستان میں نیا قانون چلے گا۔۔۔کیا ہر چیز بدل جائے گی؟۔۔۔ ان مارواڑیوں کی بات چیت استاد منگو کے دل میں ناقابلِ بیان خوشی پیدا کررہی تھی۔۔۔ پہلی اپریل تک استاد منگو نے جدید آئین کے خلاف اور اس کے حق میں بہت کچھ سنا، مگر اس کے متعلق جو تصویر وہ اپنے ذہن میں قائم کر چکا تھا ، بدل نہ سکا۔ وہ سمجھتا تھا کہ پہلی اپریل کو نئے قانون کے آتے ہی سب معاملہ صاف ہوجائے گا اور اسکو...

عہد بہمنیہ میں اُردو شاعری، ڈاکٹر سید چندا حسینی اکبر، گلبرگہ نیورسٹی گلبرگہ Urdu poetry in the Bahmani period

  عہد بہمنیہ میں اُردو شاعری  Urdu poetry in the Bahmani period                                                                                                 ڈاکٹر سید چندا حسینی اکبرؔ 9844707960   Dr. Syed Chanda Hussaini Akber Lecturer, Dept of Urdu, GUK              ریاست کرناٹک میں شہر گلبرگہ کو علمی و ادبی حیثیت سے ایک منفرد مقام حاصل ہے۔ جب ١٣٤٧ء میں حسن گنگو بہمنی نے سلطنت بہمیہ کی بنیاد رکھی تو اس شہر کو اپنا پائیہ تخت بنایا۔ اس لئے ہندوستان کی تاریخ میں اس شہر کی اپنی ایک انفرادیت ہے۔ گل...